Poola meedia andmeil võis eile Tallinna Lennujaamas Poola kaubalennukiga juhtunud õnnetuse põhjustada inimlik viga.
Kaubalennuki An-26 omanikfirma Exin töötaja ütles portaalile wprost.pl, et tegu oli inimliku eksitusega. Ta rääkis, et pärast lennuki startimist, kui esimene ratas oli õhku tõusnud, tõmmati ülejäänud telik üles, vahendas ERR.
18. märtsil tegi sama tüüpi lennuk, mis kuulus ka firmale Exin, pärast ebaõnnestunud maandumiskatset Tallinna Lennujaamas Ülemiste järvele hädamaandumise. Õnnetuses sai piloot viga.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts kommenteeris tänasel Valitsuse pressikonverentsil: "Kindlasti lennuamet peaks astuma mingisuguseid samme, et vaadata, kuidas on võimalik, et samal ettevõttel ühe ja sama tüübiliste lennukitega ühe ja sama lennujaama piirkonnas midagi juhtub."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ämari lennuväljast võib pärast vajalike navigatsiooniseadmete soetamist ja mõnede ehituste valmimist saada Tallinna lennujaama esimene varulennuväli.
Eile õhtul Tallinna lennujaama sulgenud kaubalennuki teliku purunemise tõttu on häiritud ka tänane lennuplaan.
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov ütles, et eile Poola kaubalennukiga An-26 juhtunud õnnetuse tõttu ära jäänud lennud ja lennuki lennurajalt kõrvaldamine ei põhjustanud ettevõttele väga suurt kahju.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.