"Miks on igas lennukis kaks pilooti?" küsib Euroopa suurima odavelnnufirma Ryanair juht Michael O'Leary. "Tegelikult ka, vaja on ju ainult ühte."
"Võtame ühe piloodi vähemaks ja las see pagana arvuti juhib lennukit," vahendab Businessweek "Ebamugavuse Kuningaks" tituleeritud O´Leary sõnu. "Mis juhtub, kui piloot saab infarkti? Igal Ryanairi lennuki pardameeskonnas on keegi, kes oskab lennukit maandada. Kui piloodil on hädaolukord, annab ta kellaga märgu ja talle tullakse appi," lisab O´Leary.
O`Leary paistab silma julgete väljaütlemistega. Eelmisel aastal sattus mees peksupoisiks, kui soovis ülekaalulistele lisamaksu sisse viia, tänavu rääkis mees plaanist Ryanairi istmed seisukohtadega asendada.
Juulis sai lennufirmast Euroopa esimene, kes lennutas kuuga enam kui seitset miljonit reisijat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.