• 03.09.10, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ryanair: asendaks ühe piloodi arvutiga

"Miks on igas lennukis kaks pilooti?" küsib Euroopa suurima odavelnnufirma Ryanair juht Michael O'Leary. "Tegelikult ka, vaja on ju ainult ühte."
"Võtame ühe piloodi vähemaks ja las see pagana arvuti juhib lennukit," vahendab Businessweek "Ebamugavuse Kuningaks" tituleeritud O´Leary sõnu. "Mis juhtub, kui piloot saab infarkti? Igal Ryanairi lennuki pardameeskonnas on keegi, kes oskab lennukit maandada. Kui piloodil on hädaolukord, annab ta kellaga märgu ja talle tullakse appi," lisab O´Leary.
O`Leary paistab silma julgete väljaütlemistega. Eelmisel aastal sattus mees peksupoisiks, kui soovis ülekaalulistele lisamaksu sisse viia, tänavu rääkis mees plaanist Ryanairi istmed seisukohtadega asendada.
Juulis sai lennufirmast Euroopa esimene, kes lennutas kuuga enam kui seitset miljonit reisijat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele