• 28.06.10, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab ohutu sõidukiiruse kampaania

Täna alustab maanteeamet koostöös politsei- ja piirivalveametiga liiklusohutuskampaaniat lubatud piirkiirusest kinnipidamiseks ja ohutu sõidukiiruse valikuks asulavälisel teel, ehk siis maanteel.
Kampaania tugineb 2009. aastal loodud kontseptsioonile ja selle sõnum on:  sinu lähedaste elud pole katsetamiseks, ära ületa lubatud kiirust! Kampaaniale loovad lisaväärtust liiklejatele jagatavad rinnamärgid „Mina pole katsejänes“.
Meediakampaania aktiivne periood on juulikuu ning selle eesmärk on sõidukijuhtide teavitamine sellest, et kiiruse ületamise tagajärjed võivad olla pöördumatud nii juhile kui tema kaassõitjatele ja vastutus juhtunu eest lasub alati roolisolijal. Ühtlasi on kampaania eesmärk sõidukijuhtide teadlikkuse suurendamine ohutu sõidukiiruse valikul.
Erinevate riikide liiklusõnnetuste statistika põhjal peetakse kiirust kõigist õnnetustest umbes 10% puhul ja surmaga lõppenud õnnetustest umbes 30% puhul peamiseks liiklusõnnetuste põhjustajaks. Nii on lubatud sõidukiiruse ületamine kui ka ebasobivalt valitud sõidukiirus olulised liiklusõnnetusi põhjustavad tegurid.
Liiklusõnnetuste statistikale tuginedes võib asulavälisel teel lubatust suurema või teeoludele mittevastava sõidukiiruse valikuga siduda teelt väljasõidu- ja mootorsõidukite laupkokkupõrgetega lõppenud õnnetuste toimumise ka Eestis.
Asulavälisel teel toimus 2009. aastal 302  inimkannatanutega ühesõidukiõnnetust (2008. aastal 385), milles hukkus 24 ja sai vigastada 425  inimest (2008. aastal vastavalt 25 ja 581) ning 93 kokkupõrget vastutuleva sõidukiga (2008. aastal 92), milles hukkus 21 ja sai vigastada 194 inimest (2008. aastal vastavalt 27 ja 200). Liiklusõnnetustes hukkunute üldarvust 2009. aastal moodustas see 45  %. Kokku hukkus eelmisel aastal eesti liikluses 100 inimest.
Kampaania raames on valminud tele- ja raadioreklaamid, informatiivne koduleht ning välimeedia plakatid linnadest väljasõidul ja maanteede ääres eksponeerimiseks.
Kampaania raames teostab politsei aktiivset liiklusjärelevalvet ning jagab infomaterjale sõidukijuhtidele ning piirkiirust ületanud sõidukijuhi autos sõitjatele.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele