Nii uusi sõidu- kui tarbeautosid müüsid automüüjad täna mais aasta kõrgeimal tasemel. Kaubaks läks Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 769 sõidu- ja 123 tarbeautot.
Müük ületas ka eelmise aasta mai tulemust, mil müüdi vastavalt 669 ja 88 sõidukit.
Viimati kasvas automüük mais eelmise aasta sama kuuga võrreldes kolm aastat tagasi, kui 2007. aasta mais ja juunis müüdi kuus rekordiliselt üle 3000 uue sõiduki.
Viie kuu lõikes jääb tulemus eelmisele aastale hetkel siiski alla - sõiduautosid müüdi 3075 ehk kolmandiku võrra vähem kui 2009. aastal. Tarbeautodes ulatub vahe veerandini, tulemuseks tänavu 485.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2008. aasta sügisest vabalanguses kulgenud automüük kasvas kuuvõrdluses viimati 2007. aasta sügisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarbesõidukeist olid mullu kõige popimad suured kaubikud, markidest Peugeot.
Võrreldes eelmise aasta aprilliga, kukkus uute tarbeautode müük selle aasta aprillis üle kolmveerandi; aastaalguse väljarabelemine on vahelduv, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Tarbesõidukite müüjad ei usu, et ükski soodustus pikka aega madalseisus olnud müügiturgu enam üles aitab.
Kuu ajaga on tarbesõidukimüük tõmbunud koomale üle kümnendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.