Tarbesõidukite müüjad ei usu, et ükski soodustus pikka aega madalseisus olnud müügiturgu enam üles aitab.
Tänavu aasta suuri soodustusi tarbesõidukite müügis klientidele enam ei pakuta. Uute tarbesõidukite müük on sarnaselt kogu uute autode müügituruga langenud viimaste aastate madalaimasse seisu. Turu elavdamist sooduskampaaniate abil müüjad enam ei ürita. Kui nõudlust ei ole, siis ei aita ka soodustused, ütlevad nad.
Mida tarbesõidukimüüjad alanud aastaks ennustavad, sellest loe just ilmunud Logistika kuukirja paberväljaandest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nii uusi sõidu- kui tarbeautosid müüsid automüüjad täna mais aasta kõrgeimal tasemel. Kaubaks läks Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 769 sõidu- ja 123 tarbeautot.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.