• 25.03.10, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbesõidukimüügis soodustustel lõpp

Tarbesõidukite müüjad ei usu, et ükski soodustus pikka aega madalseisus olnud müügiturgu enam üles aitab.
Tänavu aasta suuri soodustusi tarbesõidukite müügis klientidele enam ei pakuta. Uute tarbesõidukite müük on sarnaselt kogu uute autode müügituruga langenud viimaste aastate madalaimasse seisu. Turu elavdamist sooduskampaaniate abil müüjad enam ei ürita. Kui nõudlust ei ole, siis ei aita ka soodustused, ütlevad nad.
Mida tarbesõidukimüüjad alanud aastaks ennustavad, sellest loe just ilmunud Logistika kuukirja paberväljaandest.

Seotud lood

Uudised
  • 04.06.10, 13:03
Kuine automüük näitas mais üle aastate kasvu
Nii uusi sõidu- kui tarbeautosid müüsid automüüjad täna mais aasta kõrgeimal tasemel. Kaubaks läks Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 769 sõidu- ja 123 tarbeautot.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele