Kuu ajaga on tarbesõidukimüük tõmbunud koomale üle kümnendiku, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) tulemustest.
Kui selle aasta jaanuaris müüdi tarbesõidukeid 78, siis veebruaris 64 ehk mahud langesid 14,1%.
Segmenditi ilmutas ainsana kasvu veokite osa, mille müük kasvas perioodil jaanuar-veebruar 18-lt 21-le ehk toimus kasv 16,7%. Kaubikute osas toimus langus 55-lt müüdud masinalt 41 müüdud masinale ehk see segment langes 25,5%.
Teiste segmentide osas püsis seis muutumatuna: pikappe müüdi nii jaanuaris kui veebruaris kummalgi kuul 5, busside müük oli mõlemal kuul nullis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nii uusi sõidu- kui tarbeautosid müüsid automüüjad täna mais aasta kõrgeimal tasemel. Kaubaks läks Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 769 sõidu- ja 123 tarbeautot.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.