Võrreldes eelmise aasta aprilliga, kukkus uute tarbeautode müük selle aasta aprillis üle kolmveerandi; aastaalguse väljarabelemine on vahelduv, ilmneb Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmetest.
Kui eelmise aasta aprillis müüdi tarbeautosid 432, siis selle aasta aprillis vaid 99 ehk 77,1% vähem. Kuid selline kukkumine pole esmakordne: eelmisel aastal kukkus aprillimüük (432) üle-eelmise aasta aprilli (1 811) taustal 73%.
Võrreldes selle aasta eelnevate kuude näitajatega, on aprilliseis pigem hingevaakuv. Jaanuarimüüki (78), ületab aprill 26,9%, veebruarimüüki koguni 43,5%, kuid märtsimüügile (116) jäädi alla 14,7%-ga.
Märtsi kaunima tulemuse taga on ilmselt ka Eesti Posti tarbeautode hange.
Aprillis müüdi kõige enam kaubikuid kaubaruumi mahuga alla 4m3 (36). Järgnes üle 4 m3 kauabaruumiga kaubikute kategooria järjestuses: kaubikud täismassiga 2,8-3,49 tonni (19), järgmised olid kaubikud täismassiga alla 2,79 tonni (17), siis tulid kaubikud täismassiga 3,5 tonni (13).
Edasi tulid pikapid (9), siis sadulveokid (9), siis veokid täismassiga 3,5 tonni (6), siis üle 32 istmega bussid (3), siis muud veokid (2) ja maha müüdi ka 1 buss 20-32 istmega.
Aprillis müüdud tarbeautode seas oli kõige popim margi alusel Peugeot, teine Mercedes-Benz ja kolmas Ford.
Müügi tulemused jaotuvad järgmiselt:
Peugeot 27
Mercedes-Benz 18
Ford 17
Citroen, Opel, Škoda 8
Hetkel kuum
Ligi 40 Finnairi pilooti saavad koondamisteate
Iveco 6
Fiat 4
MAN, Scania 3
DAF, Isuzu, Mitsubishi 2
Hyundai, Nissan,
Toyota, Volvo 1
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nii uusi sõidu- kui tarbeautosid müüsid automüüjad täna mais aasta kõrgeimal tasemel. Kaubaks läks Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 769 sõidu- ja 123 tarbeautot.
Kaheksa kuuga müüdi Eestis 879 uut tarbeautot ehk seitse protsendi enam kui mullu samal ajal. Augustimüük aga tähistab viimase pooleteise aasta parimat tulemust.
Kolmandat kuud järjest kasvas tarbeautode müük eelmise aasta sama kuuga võrreldes. Juulis müüdi 122 tarbeautot, mida on pea kaks korda enam kui aasta varem.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.