Krediidiinfo andis Addinol Mineralöl Marketing OÜ-le kõrge reitingu, teatab firma.
Krediidiinformatsiooni kontserni Experian tütarettevõte Krediidiinfo AS hindab igal aastal Eestis registreeritud ettevõtete reitingut nende finantsnäitajate põhjal. Addinol Mineralöl Marketing OÜ sai 2010. aastal 2009. aasta finantsnäitajate põhjal reitingu AA (väga hea), mis näitab Addinoli jätkuvat stabiilsust vaatamata ümbritsevale väga raskele majandusolukorrale.
Krediidiinfo reiting määratakse ettevõtte majandus-, finants- ja maksekommete hinnangu koondhindena. Reitingud jagunevad seitsmesse kategooriasse: AAA (suurepärane), AA (väga hea), A (hea), BBB (rahuldav), BB (kasin), B (nõrk), C (mitterahuldav).
Võrreldes Eesti ettevõtete üldist käekäiku aastatel 2009, 2008 ja 2007, võib täheldada järsku üldist krediidireitingu languse tendentsi – üha vähemaks jääb firmasid, kes kuuluvad AAA, AA ja A kategooriasse ning kasvab firmade arv, kelle finantsnäitajad ulatuvad rahuldavast (BBB) kuni mitterahuldavani (C):
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reiting AAA AA A BBB BB B C
Ettevõtted 2009 1.0% 9.8% 15,1% 27% 25% 13,6% 8,5%Ettevõtted 2008 1,5% 12,3% 15,9% 28,4% 24% 12% 5,9%Ettevõtted 2007 1,5% 12,5% 16,7% 30% 23,5% 11,3% 4,4%
Addinoli ärijuht Tiina Suija lausub: “Kokkuvõtvalt võib öelda, et kuigi Addinolil on hea meel, et oleme suutnud ujuda vastuvoolu, loodame siiski läbi loodetavasti peagi saabuva majandustõusu Eesti ettevõtete finantsnäitajate paranemisse,” ning lisab positiivses toonis ,“sest nagu ütleb laulusalm: “Pole üksi ükski maa”, ei ole ka üksi võimalik tegelikult edukas olla. Selleks jõudu ja edu kõigile meie koostööpartneritele ja klientidele!”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.