Võrreldes eelmise aasta jaanuariga kasvas selle aasta jaanuaris Tallinna Lennujaama kaubavedu priskelt üle kümnendiku, ilmneb lennujaama statistikast.
Kui 2009. aastal veeti Tallinna Lennujaama kaudu kaupa 1 818 tonni, siis 2010.aasta jaanuaris 2 096 tonni ehk 15,3% rohkem.
Jaanuari kaubaveost moodustas 95,9% (2 011 tonni) lennukaup ja 4,1% (86 tonni) post. Eelmise aasta jaanuaris oli kaheks jaotunud kaubaveost lennukauba käes 95,5% (1 743 tonni) ja 4,5% (76 tonni) post.
Tänavune jaanuari tulemus on umbes 25% kõrgem kui eelmise aasta 12 kuu keskmine (umbes 1750 tonni). Tegemist on viimase viie aasta jaanuaride teise tulemusega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Meenutuseks: võrdluses jaanuar 2008 ja jaanuar 2009 kahanes kaubaveomaht 20,8%.
Seevastu reisijatearv võrdlusperioodil jaanuar 2009 - jaanuar 2010 kahanes 10,9% ehk tasemelt 99 341 reisijat tasemele 88 530 reisijat. Perioodil jaanuar 2008 - jaanuar 2009 kahanes reisijate arv 18,8%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Rein Loik usub, et alates aprillist ollakse üleni plussis.
Tallinna Lennujaama juhatuse liige Erik Sakkov usub, et airBaltic on nüüd ka kaubaveos agressiivne ja sihikindel. Tallinna ja Riia vahelises rivaalitsemises maksab nüüd vaid kvaliteet ja kiirus.
Tallinna Lennujaama juhatuse liikme Erik Sakkovi tõdemusel lõi märtsi lennukaubaveo suurde miinusesse Venemaa transiit.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.