Laomaailma juht Tarmo Tuisk usub, et alusekaupa mõtlemine peab laonduses tegema ruumi pakikaupa mõtlemisele.
"Mahtude vähenemine on toonud vajaduse oma tegevus ümberorienteerida," tõdes ta.
Jah, kõik on tore - kuid ka see vajab investeeringuid. Kes toimetas enne alustega, peab nüüd minema pakkide tasandile. Selleks on tema seletusel seniste riiulitelt vaid aluseid tõmmanud tõstukite asemele vaja alustelt pakke noppivaid tõstukeid. "Nii tuleb aja- ja inimressursi kokkuhoid," osutas Tusik uue aja retseptile.
Tema seletusel on Eesti laonduses alusekohti selgelt liiga palju, tühje ladusid ülearu. "Nüüd tuleks arvestada reaalsusega, tulla oma soovides maa peale," lisas ta.
Laomaailmal endal on üle poole laost tühi ja otsitakse kaasüürilist. Pealegi on ärimahud vähenenud üle poole. "Tuleme ots-otsaga kokku läbi väga tugevate ja ebameeldivate kärbete," lisas Tuisk vaikselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Ostavad väga vähe! Buumi ajal osteti nii palju, et nüüd pole enam kellegi tehnikat vaja," ohkas Laoekspert OÜ tegevjuht Peeter Kuus.
Vakants on paljudes ladudes üle poole, kliendiportfell on kui päästerõngas, kliendiga tuleb laonduses suhestuda senisest enam.
Konsensus-Laomaailm AS omanik Tarmo Tuisk tõdes, et juba on tühjadel laopindadel tunda liikumist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.