• 15.01.10, 12:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laonduse uus suund - detailsus

Laomaailma juht Tarmo Tuisk usub, et alusekaupa mõtlemine peab laonduses tegema ruumi pakikaupa mõtlemisele.
"Mahtude vähenemine on toonud vajaduse oma tegevus ümberorienteerida," tõdes ta.
Jah, kõik on tore - kuid ka see vajab investeeringuid. Kes toimetas enne alustega, peab nüüd minema pakkide tasandile. Selleks on tema seletusel seniste riiulitelt vaid aluseid tõmmanud tõstukite asemele vaja alustelt pakke noppivaid tõstukeid. "Nii tuleb aja- ja inimressursi kokkuhoid," osutas Tusik uue aja retseptile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tema seletusel on Eesti laonduses alusekohti selgelt liiga palju, tühje ladusid ülearu. "Nüüd tuleks arvestada reaalsusega, tulla oma soovides maa peale," lisas ta.
Laomaailmal endal on üle poole laost tühi ja otsitakse kaasüürilist. Pealegi on ärimahud vähenenud üle poole. "Tuleme ots-otsaga kokku läbi väga tugevate ja ebameeldivate kärbete," lisas Tuisk vaikselt.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.10, 12:44
Laotehnika on liiga vastupidav
"Ostavad väga vähe! Buumi ajal osteti nii palju, et nüüd pole enam kellegi tehnikat vaja," ohkas Laoekspert OÜ tegevjuht Peeter Kuus.
Uudised
  • 15.01.10, 11:22
Laondus kuulaku klienti
Vakants on  paljudes ladudes üle poole, kliendiportfell on kui päästerõngas, kliendiga tuleb laonduses suhestuda senisest enam.
Uudised
  • 28.01.10, 16:23
Tühjad laopinnad elustumas
Konsensus-Laomaailm AS omanik Tarmo Tuisk tõdes, et juba on tühjadel laopindadel tunda liikumist.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele