Selle aasta 9 kuu jooksul veeti mööda Läti raudteed 40,9 miljonit tonni kaupa. Sama palju veeti ka eelmise aasta samal perioodil, edastab Baltic Course.
Kuid maanteeveos toimus samade perioodide võrdluses mahtude osas tagasiminek 37,1%. Kaubavedu mööda maanteid kahanes aastaga 27,1 miljonit tonni.
Võrreldes eelmise aasta üheksa kuuga Läti raudtee siseveod kahanesid 26,2% ehk 0,9 miljonit tonni. Seda aga kompenseerib rahvusvaheline raudteevedu, mis samade perioodide võrdluses hoopis kasvas 40 miljoni tonni ehk 0,9% võrra.
Läbi Läti sadamate kulges 86,3% ümarmetsamaterjali transport.
Segalast, mis moodustab 84% kaupadest, moodustas sisevedudel üheksa kuu jooksul 22,8 miljonit tonni. See näitaja on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 38,2% väiksem. Selle aasta üheksa kuu jooksul moodustas rahvusvaheline vedu kahanes 31,1%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.