Kui kiiruskaamerate süsteem käivitatakse, peaksid autoomanikud ja vastutavad kasutajad hakkama pidama auto logiraamatut, selgitas maanteeameti peadirektori asetäitja liiklusohutuse alal Villu Vane.
"Kaamerapostid on kõik püsti, kõikides postides kaamerat veel sees ei ole, aga kõik postid katsetatakse kaameratega läbi ja ilmselt järgmisel nädalal pannakse igasse posti ka kaamera, et kogu süsteemi täiskoormusega testida," rääkis Villu Vane ETV saates "Terevisioon".
Vane selgitas, et pildifail ei ole mõeldud väljatrükkimiseks, küll on seda võimalik arvutis töödelda nii, et auto juhti saab tuvastada. Faili on salvestatud informatsioon sõidukiiruse kohta. Enamikus riikides, nii ka Eestis, ei saadeta liiklusrikkujale koju temast tehtud fotot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maanteeameti teatel paigaldatakse ja seadistatakse täna katsemõõtmisteks Tallinna-Tartu maantee 73. kilomeetrile Järvamaal esimene statsionaarne kiiruskaamera.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.