"Kas oleme nii rikkad, et võiksime millestki loobuda!?" küsis Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand retooriliselt sadama tulevikusuundumuste otsustamise teemal.
Et Eesti on ikkagi väike maa, tuleb maast üles korjata kõik avanevad võimalused. Lihttransiidist tase kõrgem töötlev transiit oleks vaid osa sellest, millega tuleb tegeleda - katmist vajavad muuhulgas ka ro-ro veod, mahukaubad.
Seega ei loe siin ka mujal mureteemaks olev konteinerikriis. Miks? "Kui Soome on
tõsine ekspordimaa, siis meie alles tahame selleks saada," osutas Kaljurand põhjanaabrite näiteks suurele paberi ja puu ekspordile.
Seega võimaluste otsimisel tuleb hoida silmad lahti. Üleeile Tallinna Sadama juhatuse liikme Allan Kiili välja öeldud idee vedada Hiinast transiidikorras kaupa meritsi üle Põhja Jäämere on taas üks võimalus. "Ma ei näe siin märkimisväärset edu," ei pidanud Kaljurand seda esiotsa tõsiseltvõetavaks transiiditeeks.
Peal viivu mõtlemist lisas ta:"...kuid ajaliselt on see huvitavam, kui altkaudu, mööda seniseid teid tulles..."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Meil on sadamas kõik variandid võimalikud, oleme terminalide avamiseks valmis, maad on," ei lasknud end Läänemerel kollitavast konteinerikriisist heidutada Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiil.
"Minu hinnagul on Tallinn jäänud Riia ja Kotka varju. See ongi läinud nii poliitilistel põhjustel," tõdes Eesti Laevaomanike Liidu tegevjuht Enn Kreem Tallinn Sadama kohta.
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
"Peame vaatama pikalt ette - sadamat koos kaidega ehitatakse vähemalt 50 aastaks," pidas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand sadamaehitust vältimatuks.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.