• 05.10.09, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaljurand: Eesti tulevik Hiina konteinervedudes

"Peame vaatama pikalt ette - sadamat koos kaidega ehitatakse vähemalt 50 aastaks," pidas Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand sadamaehitust vältimatuks.
Et konteinerveod on tõusev trend, siis ongi Eestil siin sõna sekka öelda. Näiteks võrreldes vana Euroopaga on siinne konteineriseerumine 2-3 korda madalam, idanaabri juures koguni 3-4 kordam madalam. Järelikult transiidis on, mida arendada ja kuhu areneda.
Kevadel üleskiidetud ja nüüd nagu mõõnama hakanud hiinlaste konteineriäri pidas Kaljurand ajutiseks. "Kõik ei käi kiiresti, iga sõiduga ei sõlmita kokkuleppeid," avas ta suure ja kauge idamaaga suhtlemist ja septembrikuist visiiti sinna.
"Käisime lihtsalt partneriga kohtumas ja rääkimas, kuidas meil on seis terminalidega. Suhtlus Hiinaga on maailma mastaabis suur äri ja siin tuleb jalg ukse vahele saada," kutsus ta Hiina-teemal kannatust varuma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Potentsiaali siin piirkonnas on hiinlastel enam kui Kesk-Euroopas. "Tänane majanduse olukord veel ei soosi toimuvate protsesside kiirust," jäi Kaljurand diplomaatiliseks.
"Oktoobris tulevad hiinlased siia kahele visiidile. Seega on asi töös..." andis ta lootust.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.09, 14:20
Zhang Dejiang Kaljurannale: Väga toetan koostööd! Edu!
"Te olete valinud Ningbo näol endale väga hea koostööpartneri! Edu Teile!" tunnustas isalikult hiinlaste muidu pühalikult surmtõsine asepeaminister Zhang Dejiang eestlasi.
Uudised
  • 25.06.10, 14:10
Kaljurand: sadam ja raudtee loovad tõhusa transiidi
Majanduskonverentsil „Tallinna roll Eesti-Vene majanduse ja transpordi suhetes“ rõhutas AS Tallinna Sadam juhatuse esimees Ain Kaljurand, et Eesti transiit saab tõhusaks sadama ja raudtee koostöös, ilmneb linnavalitsuse teatest.
Uudised
  • 28.10.09, 08:30
Kaljurand: Peame olema kõigesööjad
"Kas oleme nii rikkad, et võiksime millestki loobuda!?" küsis Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand retooriliselt sadama tulevikusuundumuste otsustamise teemal.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele