Esmaspäeval tormis kadunud Air France'i lennukit otsitakse Atlandi ookeani sügavustest.
Prantsusmaa, Hispaania, Senegali ja Brasiilia laevad olid ööseks sunnitud küll otsingud katkestama, kuid erivarustusega lennuk jätkas, vahendas BBC News. USA lubas otsingul abistada oma satelliitidega.
Brasiiliast Prantsumaale teel olnud Airbusi pardal oli 228 reisijat. Lennukit võib aidata leida Airbusi Argose majakas, mis saadab signaale välja veel mitu päeva.
Kui keegi ellu ei jäänud, on tegu Air France 75aastase ajaloo rängima õnnetusega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Vastused esmaspäeval toimunud Air France’i lennu 447 õnnetuse kohta lebavad Atlandi ookeani sügavustes.
Lennufirma Air France esindajate ja Prantsuse valitsuse ametnike sõnul on Atlandi ookeanil kaduma läinud lennukiga toimunud lennukatastroof, lennukit ja ellujäänud on vähetõenäoline leida.
Air France’i Brasiiliast Pariisi teel olnud reislennuk on Atlandit ületades kaduma jäänud.Viimaste teadete kohaselt sattus lennuk äikesetormi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.