Vastused esmaspäeval toimunud Air France’i lennu 447 õnnetuse kohta lebavad Atlandi ookeani sügavustes.
Teisipäeval avastasid otsijad 650 kilomeetri kauguselt Brasiilia rannikust oranži poi, kütusepaagi ja kütuselaigu, kirjutas L.A. Times. Brasiilia võimud tegid kindlaks, et tegu on kadunud Airbus A330 osadega, Prantsuse võimud teatasid, et ei ole mingit võimalust leida ellujäänuid.
Enamik lennukirusudest lebab ilmselt 3-4 km sügavusel ookeanis, kust suudavad lennukitükke leida vaid robotallveelaevad. Otsingut peaks lihtsustama nn musta kasti küljes olevad majakad, mis saadava signaali välja, kuid keerulisel merepõhjamaastikul on nende tuvastamine väga raske.
Ka võivad hoovused olla kandud lennukitükke kilomeetrite kaugusele allakukkumise kohast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Brasiilia õhuvägede kolonel Jorge Amarali teooria kohaselt võisid lennukitükid algsest kursist kõval olla, sest lennuk üritas pöörata.
Seotud lood
Kaduma läinud Air France´i lennuki jäänuseid Atlandist otsivad päästjad nendivad, et lennuki vrakk ja pardasalvestused võivadki ookeani kadunuks jääda.
Üle-eile Atlandi kohal kadunuks jäänud ja ookeani kukkunud lennuki õnnetuse kohta levib mitu teooriat. Kokkusattumisena sai Air France viis päeva enne väljalendu pommiähvarduse Argentiina Prantsusmaa lennukile.
Kadunud Air France´i lennuki jäänuseid otsijad avastasid täna uued jäänuste leiukohad ning suure keretüki.
Brasiilia õhujõudude teatel on kolm nädalat tagasi ookeani kukkunud Air France`i lennu ohvritest tuvastatud 11 isikud.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.