Saare maavalitsuse riigihanke komisjon tunnistas riigihankel “Avaliku bussiliiniveo korraldamine Saare maakonna II liinigrupile” sobivaiks AS-i Harjumaa Liinid ja AS-i GoBus pakkumuse.
Komisjon hindas pakkumusi maakonna bussiliinide osadele eraldi ja otsustas Saare maakonna lääneosas (II liinigrupi 1. osa, suunad 1–3: Sõrve, Lümanda, Kihelkonna, Kärla, Mustjala) tunnistada edukaks Harjumaa Liinide pakkumuse, kirjutas Oma Saar.
Saare maakonna idaosas (II liinigrupi 2. osa, suunad 4–6: Leisi, Orissaare, Laimjala, Muhu, Pöide, Vätta) tunnistas komisjon edukaks GoBusi pakkumuse. Saare maavalitsus sõlmib nimetatud pakkujatega kümneaastased avaliku teenindamise lepingud perioodiks 1. august 2009 – 31. juuli 2019.
Riigihanke kaudu vedajate leidmisega on lõppenud maakonna bussitranspordi ümberkujundamise protsess, mis algas 2008. aastal ühistranspordiuuringu läbiviimisega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.