Edu sünnib poliitikute ja ettevõtjate koostööst, kuid Eesti poliitikute töö on tegemata leiab Kunda sadama direktor Aleksander Nikolajev.
„See on peamiselt poliitikute ülesanne, ärimehed saavad seda vaid toetada ja hõlbustada,“ vastas Nikolajev Äripäeva päevaküsimusele, kes ja mida saaks Eesti suhete Venemaaga parandamiseks ära teha?
„See on sümbioos, poliitikud loovad soodsa keskkonna, milles majandus elavneb. Eesti ärieliit ja ettevõtted üritavad suhete parandamiseks üksinda ühteist ära teha, kuid see ei ole eriti edukas. Nagu Transestonia konverentsil välja tuli on poliitikute töö tegelikult tegemata. Ettevõtjate ponnistused üksi ei ole viljakad, tihti lõppevad nad piiril, näiteks viisaprobleemide tõttu. Ärieliit peabki sellised konverentse ja jututubasid korraldama, et poliitikud mõistaksid, et niisama ei kõneleda.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad saavad palju ise ära teha suhete parandamiseks Venemaaga, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) juhataja Toivo Kuldkepp.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.