Eesti ettevõtjad saavad palju ise ära teha suhete parandamiseks Venemaaga, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) juhataja Toivo Kuldkepp.
Trasestonia konverentsil jäi kõlama mõte, et Eesti transiidi heaolu sõltub suhetest naabritega ja eriti Venemaaga. Logistikauudised.ee uuris, mida Eesti-Vene suhete parandamiseks annaks teha.
„Mina arvan, et igaüks peab asja oma mätta otsast vaatama. Peame pakkuma võimalikult soodsat ja kaasaegset teenust. Mõistlik hind maksimaalse kvaliteediga. Vene pool peab suutma aru saada, kellega neil parem kaupa teha on ja lõppeb see olukorra politiseerimine,“ ütles Kuldkepp. „Peame käituma nagu juudid, mitte nagu põikpäised turakad, kes ajavad oma jura. Ise peab hakkaja olema. Tallinna Sadam vaikselt arendab koostööd Ningbo sadamaga, Sillamäe sadam teeb midagi. Eesti Raudtee toimetab. Küll kõik tasapisi õnnestub, peame vaatama asju pika vinnaga. Me ei pea venelaste tagumikku lakkuma vaid ise mehe eest väljas olema.“
Seotud lood
Russian Estonian Rail Services peadirektor Ervin Hasselbach leiab, et Eesti-Vene suhted paraneks peaks muutma suhtumist venelastesse ja peaminister Andrus Ansip peaks tunnistama transiidi vajalikkust.
Edu sünnib poliitikute ja ettevõtjate koostööst, kuid Eesti poliitikute töö on tegemata leiab Kunda sadama direktor Aleksander Nikolajev.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.