• 13.05.09, 17:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hasselbach: peame muutma suhtumist venelastesse

Russian Estonian Rail Services peadirektor Ervin Hasselbach leiab, et Eesti-Vene suhted paraneks peaks muutma suhtumist venelastesse ja peaminister Andrus Ansip peaks tunnistama transiidi vajalikkust.
„Olen kindlasti nõus, et suhteid tuleb parandada,“ kommenteeris ta Transestonial kõlanud mõtet, et transiidi aluseks on head suhted naabritega, muuhulgas ka Venemaaga. „Esiteks saab siin palju ära teha peaminister. Ta peab kõigepealt aru saama, et on valearusaam, et Eesti riigile ei ole transiiti vaja.  Neid riike on palju, kes rõhutavad oma asukohta, kuid neid pole, kes ütleksid, et neile ei ole transiiti vaja. Asume ikkagi suurte turgude vahel. Kui teistes riikides algas kriis hiljem, siis meil hakkas see 2 aastat tagasi aprillisündustega ja seda tuleb tõdeda. Transiit mõjutab meid kõiki. Näiteks meie ettevõttes on pooled inimesed koondatud, nüüd nad hädas eluasemelaenude ja liisingutega jne. See omakorda mõjutab teisi majandusharusid. Peaminister peaks transiidi olulisust tunnistama ja prioriteedid paika panema. Tähtis on muuta hoiakuid. Meil on arusaam, et Venemaa on paha. On head ja pahad, kes on nii eestlaste kui venelaste seas ja muudes riikides. Hoiakuid tuleb Eestis muuta. Lihtsad asjad.“
 Äripäev küsis päevaküsimusena: kes ja mida saaks Eesti suhete Venemaaga parandamiseks ära teha?

Seotud lood

Uudised
  • 13.05.09, 15:18
Kuldkepp: peame olema nagu juudid, mitte põikpäised turakad
Eesti ettevõtjad saavad palju ise ära teha suhete parandamiseks Venemaaga, leiab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) juhataja Toivo Kuldkepp.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele