Eile, 10. mai südaöö paiku sai operatiivinformatsiooni- ja mereseirekeskus teate, et Äksi saare lähedal on madalikule sõitnud Norra lipu all seilav kaubalaev „Framnes“ kümne inimesega pardal. Inimsed õnnetuses kannatada ei saanud. Sündmuskohal merereostust ei ole.
Kell 23.45 sai piirivalve operatiivinformatsiooni- ja mereseirekeskus teate, et Muuga sadamast 14,5 kilomeetri kaugusel, Äksi saare lõunatipus, on kaubalaev madalikule sõitnud, teatas amet. Sündmuskohale suundusid Muuga sadama lootsikaater ja piirivalvelaev Pikker. Valmisolekus oli ka piirivalve helikopter.
Operatiivinformatsiooni- ja mereseirekeskus sai raadio teel aluselt info, et 10-liikmeline laevameeskond arstiabi ei vaja. Muuga sadama lootsikaater ja piirivalvelaev Pikker tegid sündmuskohal kindlaks, et reostust ei ole.
Norra lipu all sõitnud 80 meetri pikkune kaebalaev „Framnes“ oli teel Muuga sadamasse. Laev oli ballastis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Piirivalvelaev Pikker hoidis alusel kogu öö silma peal. Varahommikul suundus olukorda kontrollima ka piirivalve reostustõrjelaev Kati. Piirivalvelaevad jäävad sündmuskohale olukorda jälgima ning on valmis võimaliku reostuse korral tegutsema.
Ilmastikuolud merel on head. Juhtunu asjaolude selgitamisega tegeleb veeteede amet.
Seotud lood
Täna, 13. mail kell 00.23 tõmmati madalikult lahti Äksi saare lähedal madalikule sõitnud Norra kaubalaev Framnes. Laev pukseeriti Prangli saare juurde ankruplatsile. Ohtu keskkonnale ei ole.
Äksi (Aksi) saare juures eile öösel täiskäigul madalikule sõitnud Norra kaubalaevast Framnes hakati täna pärastlõunal kütust välja pumpama.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.