• 08.05.09, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu ja Valga raudteel remonditakse plaanitust odavamalt 2 silda

Eesti Raudtee Tartu-Valga lõigul remonditakse tänavu 6,5 miljoni krooni eest kaks metallsilda, mis tuleb esialgselt planeeritust 3,5 miljoni krooni võrra soodsam.
Ehitustööde eesmärgiks on uuendada ja tugevdada silla konstruktsioone, et tõsta sellega raudtee liiklusohutust. Tööd peavad valmima käesoleva aasta lõpuks, teatas Eesti Raudtee.
Eesti Raudtee tütarettevõte EVR Infra viis läbi kaks väljakuulutamisega läbirääkimistega hankemenetlust, et leida Tartu-Valga jaamavahel Väike-Emajõe metallsilla renoveerimiseks ja Rautina oja metallsilla ümber ehitamiseks. Mõlemas hankes tegi pakkumise neli.
Väike-Emajõe silla renoveerimishanke võitis AS K-Most pakkudes pisut üle 3,9 miljoni krooni. Kalleim pakkumine oli 4,5 miljonit krooni. Renoveerimise käigus tehkse sillale korrosioonikaitse ning pragude olemasolu kontroll, remonditakse toestuskohad ja kaldasambad ja tugevdatakse need. Samuti hõlmab hange teetöid sillal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rautina oja metallsilla ümberehitamiseks tegi parima pakkumise AS Volker Rail RTE, kes pakkus 2,6 miljonit krooni edestades kalleimat pakkumist 370 000 krooniga. Tööde käigus vahetatakse sildehitis, tugevdatakse ja remonditakse kaldsambad, sealhulgas ehitatakse umber sildehitise toetuskohad.
Alates 2008.aasta kevadest kuni selle aasta lõpuni remonditakse kapitaalselt raudtee Tartu-Valga lõigul, mis võimaldab peale tööde lõppu reisirongidel antud lõigul arendada kiirust kuni 120 kilomeetrit tunnis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele