• 20.02.09, 14:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

NT Marine juht: täidame lubadused

Kuigi paljud ettevõtted ei suuda oma võlakirju sel aastal hoolimata tähtaja kukkumisest lunastada, lubab NT Marine  juht Carl-Jüri Piht, et firma täidab oma kohustused plaanide kohaselt.
Tänavu võib tekkida uneprobleeme paljudel investoritel, kuna tõehetk saabub 3-4 miljardi krooni eest buumi ajal müüki paisatud võlakirjadel. Praegu on enam kui kindel, et suur osa rahast jääb investoritel eesotsas meie pensionifondidega lubatud tähtajal ettevõtetest kätte saamata, kuna paljude firmade rahakottides haigutab tühjus. Nii mõnegi maksejõuetus on nii terav, et on hakatud abi otsima ettevõtte saneerimisest.
17. aprillil jõuab kätte mereekspedeerija NT Marine lunastustähtaeg. Emissiooni mahuks 55 mln kr, intressimäär 3,5%, millele lisandub 6 kuu euribor. Ettevõtte juht lubab, et võlakirjad lunastatakse.
„Peame oma lubadusi ja lunastame võlakirjad,“ kommenteeris Piht. „Kõik reservid selleks on olemas. Leiame, et see on vastutustundlik teguviis,“ lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ta selgitas, et kuna transpordisektoris läksid asjad juba varem halvaks, siis nüüdseks on jõutud juba kosuda. „Meie saime oma triibulised siis kui pronkssõdur ära viidi, tunnetasime teravalt kohe turusituatsiooni muutust. See oli nagu välk selgest taevast, see oli väga valus muutus,“ ütles ta. „Nüüdseks on firma restruktureeritud, ei olnud sellest pääsu.“
Seetõttu ei üllata Pihti sõnul neid ka tänane olukord ja langus oli paratamatu ning lähiajal ta olukorra paranemist ei näe.
Võlakirjade lunastamiseks on firma seetõttu ka varakult reserve kogunud. „Oleme kindlamad kui teised. Meile kuulub 85% turuosast, kahjuks turg ei tõuse ja paari aasta tagused konkurendid on kadunud,“ lisas Piht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele