• 30.01.09, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa-Ventspilsi laevaliin teeb sel aastal pausi

Saaremaa Laevakompanii tütarfirma SSC Ferriese teatel Saaremaa-Ventspilsi laevaliinil reisijaliiklust tänavu ei toimu.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul on otsus jätta vahele 2009. aasta hooaeg tingitud üldisest jahtuvast majanduskliimast tulenevatest teguritest.
Ettevõte on piisava nõudluse korral valmis järgmistel hooaegadel liini opereerimist jätkama.
„On selge, et praegune majanduskliima ei võimalda inimestel oma reisiplaane varasemate aastate mahus läbi viia ning kasvanud on ka laevaliini kulud. Seetõttu olime sunnitud vastu võtma otsuse teha Saaremaad ja Ventspilsi ühendava laevaliini tegevuses sel aastal ajutiselt paus,“ ütles Rihvk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saaremaa-Ventspilsi liini opereerib Saaremaa Laevakompanii tütarfirma SSC Ferries, kes avas liini 2005. aastal. Igal hooajal toimus nädalas kaheksa kuni kümme reisi. Nelja aasta jooksul on Saaremaa-Ventspilsi liin teenindanud kokku üle 60 000 reisija ligi 30 riigist. Mullu teenindati kolm kuud kestnud hooajal 11 892 reisijat ja 3090 sõidukit, 2007. aastal neljakuusel hooajal 15 709 reisijat ja 3500 sõidukit, 2006. aastal 17 555 reisijat ja 3958 sõidukit ning 2005. aastal 15 123 reisijat ja 3109 sõidukit.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele