• 20.01.09, 17:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo praamide asemele võib Ruhnu-liinile tulla hõljuk

Kuna koostöö Saaremaa laevakompanii ja Saare maavalitsuse vahel pole kiita, näevad ametnikud tulevikus ühe võimalusena Ruhnule pääsemiseks hõljuki sõitma panemist.
Kas ja millistel tingimustel jätkab Kuressaare-Ruhnu-Munalaiu liini teenindamist Saaremaa laevakompanii tütarfirma OÜ Väinamere liinid, peaks selguma sel nädalal, kirjutas kalev.ee. „Homme kohtun laevakompanii juhi Vjatšeslav Leedoga ja tahaks midagi ära otsustada, sest navigatsiooniperiood muudkui läheneb,“ rääkis Saare maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mika Männik.
Ametniku sõnul saab hõljukit kasutada kogu aasta ja see välistaks ka lennukivajaduse. „See on praegu puhta toores idee, aga me mõtleme ja arutame, lõpuks oleneb kõik ikkagi rahast“.
Möödunud nädalal teatas Saaremaa laevakompanii tütarfirma OÜ Väinamereliinid Saare maavalitsusele, et firma pole majanduslikel kaalutlustel enam huvitatud 31. aprillist algaval navigatsiooniperioodil Ruhnu liini teenindama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele