Septembris-oktoobris viis Dive Service
Quality Development AMTEL-i kümne liikme tellimusel läbi klienditeeninduse
uuring kolmekümnes esinduses.
Testis osalesid (tähestikulises järjekorras): ABC Motors, Amserv Auto, Ascar, Autospirit, Catwees, City Renault, Inchcape Motors, Kommest Auto, Saksa Auto ja United Motors. Tegu oli teeninduskvaliteediuuringuga mystery shopping meetodil. Uuringuperioodi jooksul sooritasid testkliendid igasse osalenud ettevõttesse kolm vahetut külastust, mille käigus tunti huvi autoostu vastu. Salongid, kuhu külastused tehti, olid nende poolt ette antud (kui oli võimalik, siis leidsid need aset erinevates linnades).
Uuringu peamiseks eesmärgiks oli hinnata müügiesinduste töötajate poolt klientide teenindamisel rakendatavaid teeninduspõhimõtteid. Situatsioonid, mida testkliendid müügikohtades läbisid, olid teenindajate jaoks tavapärased. Testijad käitusid tavaklientidena ning tundsid huvi autoostu vastu ja jälgisid järgnevaid aspekte: teeninduskoha välimus, müügikonsultandi välimus, kontakti loomine, üldist suhtlemist ja käitumist teenindamisel, kliendi vajaduste määratlemist ja kontakti lõpetamist.
Testi tulemustest saab lugeda homsest Äripäeva autorubriigist – mida räägivad võitjad ja kuidas lubavad end parandada kaotajad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.