Marko Asmeri järgmise aasta sõiduvahend ja
sari, milles ta kihutama hakkab, selgub alles detsembri keskpaigaks. Võimalusi
on sisuliselt kaks – vormel 1 või DTM.
Tänavu Briti F3 sarja ilmselge ülekaaluga võitnud Asmer pole sõlminud lepingut ühegi tiimiga ega tee seda ka lähinädalatel, kinnitas tema isa Toivo Asmer, kirjutas SL Õhtuleht.
"Arvasime küll, ja seda kinnitasid ka F1 tiimid, et juba oktoobri lõpus saab midagi selgeks, aga asjad on vormelimaailmas toppama jäänud, kõik ootasid Fernando Alonso otsust, kuid seda pole sisuliselt veel tulnud" rääkis Toivo Asmer.
Asmeri sõnul käib vormel 1 tiimide puhul jutt testisõitja kohast: "Markol pole F1 kogemusi. Jah, Kimi Räikköneni kombel on teoreetiliselt võimalik otse vormel 1 auto rooli istuda, kuid siis peaks testimine algama üsna pea, parem kui me välistame säärase utoopilise võimaluse."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ühesõnaga, Asmer ootab ühelt kolmest F1 meeskonnast kutset tulla testisõitjaks ja kutse peaks saabuma hiljemalt detsembri keskpaigaks, sest siis hakatakse ka teistes sarjades tiimide komplekteerimisega lõpusirgele jõudma.
Teine võimalus onDTM (Deutsche Tourenwagen Masters) sari, millega kahekordne F1 maailmameister Mika Häkkinen äsja lõpparve tegi.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.