Täna otsustas vabariigi valitsus Tallinna
Sadamale anda kaks Paldiski krunti, millest sadam plaanib teha suured
parklad.
Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp ütles aripaev.ee-le, et tegemist oli puhtalt ruumivajaduse rahuldamisega. "Kavatseme krundid lihtsalt asfalteerida. Paldiskis areneb uute autode toomine ja säilitamine jõudsalt. Seal on juba praegu kitsas," ütles ta.
Ratassepa sõnul on sadamas operaatoritena tegutsevatel firmadel Assistor ja John Nurminen Eesti küll ka praegu palju territooriumi, kuid sellest siiski ei piisa. Praegust pinda läbis tema andmetel eelmisel aastal ligi 50 000 autot.
Platside korrastamine ei ole Tallinna Sadama jaoks kuigivõrd suur projekt. "Kindlasti ei ole see väga märkimisväärne investeering. Me ei teagi veel, kas teeme platsid korda ise või teevad seda operaatorid," lisas Ratassepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.