Lõuna-Hiinas võitis sel nädalavahetusel
rohkem kui 300 kraanajuhti streigi, mille tulemusel tõsteti kraanajuhtide palka,
vahendas Lenta.ru Hiina ametlikke infokanaleid.
Kraanajuhtide streigi põhjustas valitsuse otsus palka mitte tõsta. Uudises märgitakse, et Hiinas on streik üliharuldane nähtus, kuna ametühingud tegutsevad riigi kontrolli all.
Shenzhen Yantian International Container Terminals kraanajuhid nõudsid oma esindaja kaudu, et nende palka tõstetaks reedel, 6. aprillil. Oma pöördumisele kraanajuhid vastust ei saanud.
Laupäevaks olukord teravnes ja selle tulemusel streikis rohkem kui 300 töötajat. Pühapäeval, pärast kohalike võimuorganite ja ametühingu esindajate sekkumist nõustus konteinerterminalide haldaja palka tõstma. Palgatõusu suurust ei teatata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Shenzhen Yantian International Container Terminals on ühisettevõte, mis kuulub Hongkongi ettevõttele Hutchison Port Holdings ja Hiina riigiettevõttele Shenzhen Yantian Port Group.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.