Lõuna-Hiinas võitis sel nädalavahetusel
rohkem kui 300 kraanajuhti streigi, mille tulemusel tõsteti kraanajuhtide palka,
vahendas Lenta.ru Hiina ametlikke infokanaleid.
Kraanajuhtide streigi põhjustas valitsuse otsus palka mitte tõsta. Uudises märgitakse, et Hiinas on streik üliharuldane nähtus, kuna ametühingud tegutsevad riigi kontrolli all.
Shenzhen Yantian International Container Terminals kraanajuhid nõudsid oma esindaja kaudu, et nende palka tõstetaks reedel, 6. aprillil. Oma pöördumisele kraanajuhid vastust ei saanud.
Laupäevaks olukord teravnes ja selle tulemusel streikis rohkem kui 300 töötajat. Pühapäeval, pärast kohalike võimuorganite ja ametühingu esindajate sekkumist nõustus konteinerterminalide haldaja palka tõstma. Palgatõusu suurust ei teatata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Shenzhen Yantian International Container Terminals on ühisettevõte, mis kuulub Hongkongi ettevõttele Hutchison Port Holdings ja Hiina riigiettevõttele Shenzhen Yantian Port Group.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.