• 09.11.06, 18:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee tagasiost sai lõpliku heakskiidu

Kolmandat korda valitsuse kabinetinõupidamisel arutatud AS Eesti Raudtee tagasiost 2,35 miljardit krooniga sai lõpuks heakskiidu.
Otsus sündis pärast enam kui kaks tundi kestnud arutelu. Reedel toimub ka valitsuse istung, mille ainuke päevakorrapunkt on Eesti Raudtee enamusaktsiate omandamine ning majandusminister Edgar Savisaarele volituse andmine lepingu allkirjastamiseks.
“On loomulik, et nii suuremahulist, kaalukat ja pretsedenditut otsust ei saa teha uisa-päisa,” põhjendas Savisaar arutelu venimist. Tema sõnul on pärast tagasiostu kõigepealt mõistlik kehtestada ettevõttes nn üleminekuaeg ja nimetada riigi esindaja ettevõtte juhatusse. Pikemas perspektiivis tuleb raudtee kaheks jagada ning veondus ja rööpavõrgustik eraldada.
Siiski ei jõustu raudtee aktsiate tagasiostuleping suuromaniku BRSiga enne kui selle kinnitab Riigikogu lisaeelarve vastuvõtmisega. Sellest tõotab tulla aga omaette katsumus, sest alles kolmapäevases Riigikogu infotunnis kritiseeris ekspeaminister Juhan Parts teravalt Eesti Raudtee tagasiostu. Partsi arvates maksab riik Eesti raudtee aktsiate eest 500 miljonit krooni õiglasest hinnast rohkem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele