Edelaraudtee sai 2005. aastal riigilt ühe
reisija kohta 76 krooni dotatsiooni ja keskmine piletihind eelmisel aastal oli
22 krooni.
Eelmisel aastal sõitis Edelaraudteega 1,79 miljonit reisijat. Umbes sama arv reisijad ja sama suur dotatsioon oli Edelaraudteel ka 2004. aastal, kuid piletihind oli siis madalam, keskmiselt 16 krooni.
Edelaraudtee on pärast erastamist saanud riigilt 703 miljonit krooni dotatsiooni. Edelaraudtee erastati aastal 2000, samas esimesel kahel aastal Edelaraudtee dotatsiooni ei saanud: 703 miljonit krooni dotatsiooni on Edelaraudtee saanud aastatel 2002-2006.
Järgmisel aastal annab riik Edelaraudteele 177 miljonit krooni dotatsiooni.
Rahandusministeerium aktsepteeris täna Edelaraudtee lõpparuande investeerimiskohustuse täitmise kohta ning leidis, et äriplaanist on kinni peetud ja lõpetas 2000. aastal sõlmitud erastamislepingu.
Aruande kohaselt ületas Edelaraudtee enam kui 100 miljoni krooniga erastamislepingu järgset investeerimiskohustust, investeerides viie aastaga 370 miljonit krooni. 2000. aastal sõlmitud erastamislepingu investeerimiskohustus oli 268 miljonit krooni.
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.