• 20.10.06, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Edelaraudtee sai eelmisel aastal ühe reisija kohta 76 krooni dotatsiooni

Edelaraudtee sai 2005. aastal riigilt ühe reisija kohta 76 krooni dotatsiooni ja keskmine piletihind eelmisel aastal oli 22 krooni.
Eelmisel aastal sõitis Edelaraudteega 1,79 miljonit reisijat. Umbes sama arv reisijad ja sama suur dotatsioon oli Edelaraudteel ka 2004. aastal, kuid piletihind oli siis madalam, keskmiselt 16 krooni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Edelaraudtee on pärast erastamist saanud riigilt 703 miljonit krooni dotatsiooni. Edelaraudtee erastati aastal 2000, samas esimesel kahel aastal Edelaraudtee dotatsiooni ei saanud: 703 miljonit krooni dotatsiooni on Edelaraudtee saanud aastatel 2002-2006.
Järgmisel aastal annab riik Edelaraudteele 177 miljonit krooni dotatsiooni.
Rahandusministeerium aktsepteeris täna Edelaraudtee lõpparuande investeerimiskohustuse täitmise kohta ning leidis, et äriplaanist on kinni peetud ja lõpetas 2000. aastal sõlmitud erastamislepingu.
Aruande kohaselt ületas Edelaraudtee enam kui 100 miljoni krooniga erastamislepingu järgset investeerimiskohustust, investeerides viie aastaga 370 miljonit krooni. 2000. aastal sõlmitud erastamislepingu investeerimiskohustus oli 268 miljonit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele