• 26.09.06, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ain Tatter: raudtee ümbersõidul tuleb asuda tegudele

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter ütleb, et nüüd on lõpp raudteeümbersõidu planeerimisel ja analüüsimisel ja on aeg asuda tegutsema.
Täna toimus majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis projekti "Tallinna raudteeümbersõit" ümarlaud, mille raames AS Tallinna Sadam ja protsessi konsultandina kaasatud Deloitte&Touche Eesti AS andsid ülevaate projektist.
Projekti raames valmis hetkeolukorra analüüsi, liiklusprognoos ja raudteeümbersõidu otstarbekuse ja vajalikkuse analüüs ning trassi paiknemise analüüs.
Välistamise meetodil jäid sõelale kolm trassivarianti (vaata pilti):
Paldiski - Saue - lõik b - Männiku - KulliPaldiski - Saue - lõik b - Männiku - Ülemiste - KulliPaldiski - Saue - Kopli - Ülemiste - Kulli (olemasolev trass)
Edasi tuleb korraldada keskkonnamõjude hinnang ja sellest sõltuvalt valida parim trass. "Kuid see on juba poliitiline otsus, mille peab tegema valitsus. Kindlasti sõltub kõik ka sellest, kuidas läheb Eesti raudtee tagasiost," ütles Tatter.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele