Täna toimus majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis projekti "Tallinna raudteeümbersõit" ümarlaud, mille raames AS Tallinna Sadam ja protsessi konsultandina kaasatud Deloitte&Touche Eesti AS andsid ülevaate projektist.
Projekti raames valmis hetkeolukorra analüüsi, liiklusprognoos ja raudteeümbersõidu otstarbekuse ja vajalikkuse analüüs ning trassi paiknemise analüüs.
Välistamise meetodil jäid sõelale kolm trassivarianti (vaata pilti):
Paldiski - Saue - lõik b - Männiku - KulliPaldiski - Saue - lõik b - Männiku - Ülemiste - KulliPaldiski - Saue - Kopli - Ülemiste - Kulli (olemasolev trass)
Edasi tuleb korraldada keskkonnamõjude hinnang ja sellest sõltuvalt valida parim trass. "Kuid see on juba poliitiline otsus, mille peab tegema valitsus. Kindlasti sõltub kõik ka sellest, kuidas läheb Eesti raudtee tagasiost," ütles Tatter.