Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi
teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter ütleb, et nüüd on lõpp
raudteeümbersõidu planeerimisel ja analüüsimisel ja on aeg asuda tegutsema.
Täna toimus majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis projekti "Tallinna raudteeümbersõit" ümarlaud, mille raames AS Tallinna Sadam ja protsessi konsultandina kaasatud Deloitte&Touche Eesti AS andsid ülevaate projektist.
Projekti raames valmis hetkeolukorra analüüsi, liiklusprognoos ja raudteeümbersõidu otstarbekuse ja vajalikkuse analüüs ning trassi paiknemise analüüs.
Välistamise meetodil jäid sõelale kolm trassivarianti (vaata pilti):
Artikkel jätkub pärast reklaami
Paldiski - Saue - lõik b - Männiku - KulliPaldiski - Saue - lõik b - Männiku - Ülemiste - KulliPaldiski - Saue - Kopli - Ülemiste - Kulli (olemasolev trass)
Edasi tuleb korraldada keskkonnamõjude hinnang ja sellest sõltuvalt valida parim trass. "Kuid see on juba poliitiline otsus, mille peab tegema valitsus. Kindlasti sõltub kõik ka sellest, kuidas läheb Eesti raudtee tagasiost," ütles Tatter.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.