• 26.09.06, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ain Tatter: raudtee ümbersõidul tuleb asuda tegudele

Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teede- ja raudteeosakonna juhataja Ain Tatter ütleb, et nüüd on lõpp raudteeümbersõidu planeerimisel ja analüüsimisel ja on aeg asuda tegutsema.
Täna toimus majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis projekti "Tallinna raudteeümbersõit" ümarlaud, mille raames AS Tallinna Sadam ja protsessi konsultandina kaasatud Deloitte&Touche Eesti AS andsid ülevaate projektist.
Projekti raames valmis hetkeolukorra analüüsi, liiklusprognoos ja raudteeümbersõidu otstarbekuse ja vajalikkuse analüüs ning trassi paiknemise analüüs.
Välistamise meetodil jäid sõelale kolm trassivarianti (vaata pilti):

Artikkel jätkub pärast reklaami

Paldiski - Saue - lõik b - Männiku - KulliPaldiski - Saue - lõik b - Männiku - Ülemiste - KulliPaldiski - Saue - Kopli - Ülemiste - Kulli (olemasolev trass)
Edasi tuleb korraldada keskkonnamõjude hinnang ja sellest sõltuvalt valida parim trass. "Kuid see on juba poliitiline otsus, mille peab tegema valitsus. Kindlasti sõltub kõik ka sellest, kuidas läheb Eesti raudtee tagasiost," ütles Tatter.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele