• 21.05.25, 09:52

Hiinasse eksportimine on seotud poliitiliste riskidega

Hiinasse eksporditakse Maarjamaalt üha rohkem kaupa, millesse riik ei suhtu hästi.
Hiina ja Eesti lipud.
  • Hiina ja Eesti lipud.
  • Foto: Erik Prozes
Välisministeeriumi majandusdiplomaatia osakonna peadirektor Priit Kallakas tunnistab, et Eestil on Hiinasse eksportimisega ajalooliselt olnud negatiivseid kogemusi.

Seotud lood

Arvamused
  • 19.05.25, 13:55
Mikk Hüüdma: üle pika aja on rahvusvahelises kaubanduses kübeke selgust
Hiina ja Ameerika Ühendriigid jõudsid esialgse kaubanduskokkuleppeni, millega vähendatakse vahepeal kõrgustesse tõstetud tollitariife. Kuigi tegemist on ajutise vaheetapina läbirääkimistes järgmiseks kolmeks kuuks, siis eeldavad paljud, et tariifid uuesti ülespoole siit enam ei lähe, kommenteerib MyDello müügijuht Mikk Hüüdma olukorda globaalsel logistikaturul.
Uudised
  • 18.05.25, 18:51
Tollitariifide ähvardamise tulem: euroliit lõi USA ekspordi rekordi
Euroopa Liidust veeti USAsse enne Donald Trumpi tollitariifide väljakuulutamist rekordkogus kaupa, peamiselt masinaid, sõidukeid ja kemikaale.
Arvamused
  • 16.05.25, 09:51
Logistikaekspert: ehkki tollimöll pandi pausile, ebakindlus jätkub
Ettevõtted peavad arvestama trendiga “Hiina-pluss-üks“
Iga järjekordne Trumpi teade tollitariifide kohta kasvatab järsult nõudlust kiirete logistikalahenduste järele, sest ettevõtted püüavad iga hinnaga tariifitõusudest ette jõuda ja oma äris ebamäärasust vähendada, kirjutab Balti Logistika operatsioonide juht Greete Orgusaar.
Arvamused
  • 14.05.25, 08:30
Sander Danil: tollisõja majanduskahjud ei jää tulemata
Isegi kui USA ja Hiina jõuavad lähikuudel kaubanduses pikaajalisele kokkuleppele, ei jää tollisõja negatiivsed mõjud tulemata. Šoki tegelik mõju majandusele selgub aga tõenäoliselt alles mitme kuu pärast, kirjutab SEB privaatpanganduse strateeg Sander Danil.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele