Kui kaugel on isejuhtivad autod?

Taltechi tootearenduse ja robootika programmijuht Raivo Sell ülikooli laboris Eesti ehitatud isejuhtiva bussiga.   Foto: Liis Treimann

Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" kõnelesime isejuhtivatest autodest ning sellest, mis võimalusi nad pakuvad, aga ka sellest, missugused suuremad ja väiksemad takistused ootavad veel ületamist.

Saate esimeses osas rääkisime isejuhtivate autode olemusest ja probleemidest, puudutasime nii moraalseid kui ka eetilisi dilemmasid. Kelle päästaks isejuhtiv auto, kui peaks juhtuma õnnetus? Kas kallim on autos olevate inimeste elu või kaasliiklejate oma? Kui isejuhtiv auto satub õnnetusse, siis kas tõesti võtavad õnnetuse eest vastutuse autotootjad? Mängisime läbi ka mõne liiklusstsenaariumi ning püüdsime mõelda, kuidas võiks isejuhtiv auto käituda.

Saate teises osas rääkisime aga juba taristuteemadel ning mõtisklesime, kas ja missugust teedevõrgustikku on tarvis, et isejuhtiv auto saaks muretult vurada. Saates oli külas Taltechi tootearenduse ja robootika programmijuht Raivo Sell.

Saadet juhtis Äripäeva ajakirjanik Pille Ivask.

Kuula värsket saadet „Globaalne pilk“ Äripäeva uuest podcast'ide keskkonnast.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee