Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digitaalne logistika aitab kriisist kiiremini väljuda
Kui TalTechi logistikainstituudi programmijuht Jelizaveta Janno on toonud esile kogenud töötajate olulisuse kriisiaja logistikas, siis Speysi peadirektori asetäitja Aleksander Gansen leiab, et digitaliseeritud logistikalahendused annavad ettevõtetele kindla eelise kriisist kiirel väljumisel.
Maailm pärast koroonat ei ole enam endine. Viirus on näidanud, et tootjad vajavad senisest vastupidavamaid tarneahelaid. Näiteks nägi tohutu komponentide võrgustikuga Apple veebruaris oma tootmise seiskumist Hiinas. Märtsiks oli Apple‘i kiipide ja trükiplaatide tootmine peatunud ka Malaisias ning tarned jäid seisma ka Lõuna-Koreas ja Euroopas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.