Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Digitaalne logistika aitab kriisist kiiremini väljuda
Kui TalTechi logistikainstituudi programmijuht Jelizaveta Janno on toonud esile kogenud töötajate olulisuse kriisiaja logistikas, siis Speysi peadirektori asetäitja Aleksander Gansen leiab, et digitaliseeritud logistikalahendused annavad ettevõtetele kindla eelise kriisist kiirel väljumisel.
Maailm pärast koroonat ei ole enam endine. Viirus on näidanud, et tootjad vajavad senisest vastupidavamaid tarneahelaid. Näiteks nägi tohutu komponentide võrgustikuga Apple veebruaris oma tootmise seiskumist Hiinas. Märtsiks oli Apple‘i kiipide ja trükiplaatide tootmine peatunud ka Malaisias ning tarned jäid seisma ka Lõuna-Koreas ja Euroopas.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.