Paberil põhinev logistikasektor on oht turvalisusele, töötajate tervisele ning lisaks kõigele röövib see ka ettevõtjatelt raha. E-veoselehe ühtse standardi kehtestamine peaks saama Euroopa Liidus üheks olulisemaks prioriteediks, kirjutab oma arvamusloos Accelerate Estonia rahvusvaheliste kaubavedude digitaliseerimise projektijuht Heiti Mering.

- Accelerate Estonia rahvusvaheliste kaubavedude digitaliseerimise projektijuht Heiti Mering.
E-veoselehe rakendamine meenutab natuke e-arvete süsteemi arengulugu, kus riigil kui hankijal kulus aastaid, et jõuda ühtsete standarditeni ja kehtestada reeglid teenusepakkujatele hangetes osalemiseks. Maanteeamet teeb kindlasti tänuväärset tööd ja lähtub e-veoselehe kohustuslikuks muutmisel oma vajadustest, kuid riigiasutusena peaks protsessi olema kaasatud rohkem osapooli, sest ka täna on sarnase teenuse osutajaid Eestis mitu. Samas on Maanteeameti esimestes hangetes nõutud lahendus vaid ühe teenusepakkuja poolt loodud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.