Läti riiklik lennufirma Air Baltic vajab 250 miljonit eurot, et viia ellu oma pikaajalist strateegiat ehk noteerida börsil aktsiad ja teha teoks arenguplaanid, ütles ettevõtte nõukogu esimees Andrejs Martinovs.
„Meie plaan on tugevdada kapitali ja IPO korral tahame näha umbes 250 miljoni euro suurust summat. Seega, kui te küsite minult kui nõukogu esimehelt, kui palju on vaja ettevõtte arenguks ja strateegia elluviimiseks, siis minu vastus on 250 miljonit,“ ütles Martinovs Läti Raadiole.
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Pärast tegevjuhi Martini Gaussi lahkumist otsib Air Baltic omale uut tegevjuhti, kellel oleks „rahvusvaheline perspektiiv“. Nõukogu lauale on jõudnudüle 40 avalduse ligi 30 riigist, nende seast parima kandidaadi leidmiseni võib kuluda umbes kolm kuud.
2. juunil 2025, avas Air Baltic uue otseliini Tallinna ja Tirana (Albaania pealinn) vahel. Lend kestab ligikaudu kolm tundi ning lennud toimuvad kaks korda nädalas kuni 30. septembrini 2025.
Läti lennufirma Air Balticu pikaaegune juht Martin Gauss ütles riigi televisioonis otsesõnu, mida ta enda vallandamisest arvab, ja lisas, et praegu oli selleks kõige halvem aeg, vahendab Läti ringhäälingu uudisteportaal.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.