Air Balticu juht: see oli vallandamiseks halvim aeg
Läti lennufirma Air Balticu pikaaegune juht Martin Gauss ütles riigi televisioonis otsesõnu, mida ta enda vallandamisest arvab, ja lisas, et praegu oli selleks kõige halvem aeg, vahendab Läti ringhäälingu uudisteportaal.
Läti lennufirma Air Balticu pikaaegune juht Martin Gauss
Foto: Andres Haabu
Gauss ütles Läti televisioonis, et tema vallandamisest teatamise viis sarnaneb Lätist idapoolsetes riikides nähtud stseenidega, ta aeti minema nagu koer. Tema sõnul oli talle suur üllatus, kui aktsionäride koosoleku päevakorda, kus oli kavas kinnitada iga-aastased majandusnäitajad, oli lisatud tema vallandamise punkt.
Vähemalt 13 korda on sõja ajal kütust toodud Venemaalt
„Alates Venemaa täiemahulisest sissetungist Ukrainasse ja vastavate ELi sanktsioonide jõustumisest kütuse impordi suhtes ei tee Air Baltic koostööd ega oma lepingulisi suhteid Venemaa kütusetarnijatega,“ teatas lennufirma vastuseks Läti ringhäälingule, kes küsis kommentaari meedias ilmunud kahtlustele, et lennufirma võis korduvalt Venemaalt kütust osta.
Läti lennufirma Air Balticu juht Martin Gauss plaanib ettevõtet igal järgneval aastal kasvatada ja viia firma peagi börsile – öelgu kohalikud poliitikud ja kriitilised ajakirjanikud, mida tahes. Erilist kasvu loodab ta edaspidi aga just Eestist.
19. veebruaril 2025, alustas Air Baltic otselende Tallinna ja Barcelona vahel. Lend kahe linna vahel kestab neli tundi, lennud toimuvad kaks korda nädalas.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.