Autor: Logistikauudised.ee • 8. august 2024

DPD uuring: superostjad teevad üle poolte e-ostudest

Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus ja tegid 57% kõikidest e-ostudest.
Superostjad teevad Eestis keskmiselt kuus ostu kuus ja peamiseks argumendiks on soodne hind.
Foto: Jake Farra

Superostjate osakaal kõigi e-ostjate seas on Eesti pikast inflatsioonist ja majanduslangusest hoolimata jäänud oma ostude osakaalult ja sageduselt stabiilseks. Eelmisel aastal püsis e-ostmise entusiastide osakaal samal kursil, kasvades tunamullusega võrreldes ühe protsendipunkti võrra.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077