Autor: Logistikauudised.ee • 8. august 2024
DPD uuring: superostjad teevad üle poolte e-ostudest
Eesti heavy shoppers ehk superostjad on regulaarsete ostjatega võrreldes mitu korda aktiivsemad. Kui regulaarne e-ostja ostab keskmiselt ühe korra kuus, siis superostja kontol on vähemalt neli ostu. DPD e-kaubanduse uuringu andmeil ostsid Eesti superostjad möödunud aastal koguni keskmiselt 6 ostu ühes kalendrikuus ja tegid 57% kõikidest e-ostudest.
Superostjad teevad Eestis keskmiselt kuus ostu kuus ja peamiseks argumendiks on soodne hind.
Foto: Jake Farra
Superostjate osakaal kõigi e-ostjate seas on Eesti pikast inflatsioonist ja majanduslangusest hoolimata jäänud oma ostude osakaalult ja sageduselt stabiilseks. Eelmisel aastal püsis e-ostmise entusiastide osakaal samal kursil, kasvades tunamullusega võrreldes ühe protsendipunkti võrra.