Skinest Raili väitel tekitab ebausaldusväärsete tarnijate nimekirja sattumine ettevõttele mainelist ja rahalist kahju. Fotol ettevõtte omanik Oleg Ossinovski.
Foto: Liis Treimann
Leedu apellatsioonikohus tühistas esimese astme otsuse, millega UAB Skinest Baltija ajutiselt nimekirjast eemaldati, kirjutab Verslo Žinios.
Pärast täiemahulise sõja algust Ukrainas on Venemaalt kõige rohkem kraami välja vedanud vähetuntud Eesti logistikafirma Vero Logistics OÜ. Ettevõte on üle idapiiri toimetanud suisa 777 miljoni euro väärtuses rauda ja rauamaaki, millest lõviosa on toodud Euroopa Liitu, kirjutab Eesti Ekspress.
Eesti ettevõttele Skinest Grupp kuuluvas Daugavpilsi veduritehases (Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca) sai valmis esimene tramm neljast, mis hakkavad Daugavpilsi linna elanikke teenindama kohe pärast 250 kilomeetri pikkuse testimisperioodi läbimist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.