Oleg Ossinovski tehas Lätis ei saa rahapuudusel jätkata varasema võimsusega, vaid peab kulude vähendamiseks töötajaid koondama.
Foto: Liis Treimann
Varem ligikaudu 600 inimesele tööd pakkunud ettevõte teatas märtsi lõpus, et plaanib koondada 240 inimest mai lõpuks. Veel aprilli lõpu seisuga oli tehas koondanud esimesed 30 töötajat.
Äripäeva äsja ilmunud dividendide TOPis on 535 enam kui 100 000 eurot dividende välja võtnute seas transpordi ja logistikaga tegelevaid ettevõtjaid vaid veerandsada. Kes nad on?
Aastaid Rikaste TOPis kõrgetel kohtadel asetsenud ettevõtja Oleg Ossinovskit teatakse eeskätt kui raudteeärimeest, kuid eelmisel aastal tugevdas ta sidet meie lõunanaabrite lätlastega ja seda sootuks teises valdkonnas, kus oleme harjunud teda nägema.
Oleg Ossinovski raudteemasinate rendi ja remondiga tegeleva Skinest Raili käive küll vähenes eelmisel aastal, aga kasum paranes ja Ossinovski võttis firmast 11,5 miljonit eurot dividendi.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.