Balti riigid hakkavad koos sanktsioonidest kõrvalehoidjaid püüdma
Balti riigid võtavad kasutusele ühise lähenemise Euroopa Liidu Venemaa- ja Valgevene-vastaste sanktsioonide rakendamisel, et muu hulgas püüda sanktsioonidest kõrvalehoidjaid.
Balti riikide tolliametid peavad otsima lahendusi, kuidas sanktsioonidest kõrvalehoidjaid püüda.
Foto: Andras Kralla
See tähendab muu hulgas, et Balti riikide tolliametid lepivad kokku ühtses lähenemises juhtumitele, kui kaupade marsruut tundub ebaloogiline ja paneb kahtlustama sanktsioonidest kõrvalehoidmist.
Eesti võimud valmistuvad ränderündeks, aga keegi ei tea, kas see juhtub. DV ja Äripäev veetsid Narvas piiripunktis mitu tundi, kuid nägid seal vaid kaubavedajaid, turiste ja Soome elanikke.
Eesti raudteedel võib endiselt kohata sanktsioonide all olevate Venemaa ettevõtete logodega vaguneid. Kuid see ei tähenda, et sellised rongid rikuksid tingimata Euroopa Liidu kehtestatud keelde.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.