AS Eesti Raudtee avaldas hanke, mille tulemusena on plaanis täielikult uuendada raudtee kontaktvõrk Lagedi jaamast Aegviidu jaamani. Lagedi ja Aegviidu jaamade kontaktvõrgu ümberehituse projekt on üks osa suuremast raudtee elektrifitseerimise projektist, mille käigus laiendatakse elektriraudteed olulisel määral ja mis on rongiliikluse kiiruste tõstmise üheks oluliseks eelduseks.
Eelmisel aastal muudetud graafiku kohaselt oleks pidanud Läti raudteedel vurama praegu 23 uhiuut Škoda reisirongi 32st tellitust, kuid tänaseni pole liinile jõudnud veel mitte ühtegi rongi. Kui need aasta lõpuks töös ei ole, kaotab Läti ELi kaasrahastuse. Tegu pole väikese summaga, jutt käib 114 miljonist eurost.
AS Eesti Raudtee sõlmis töövõtulepingu Tapa–Kaarepere lõigu raudtee kapitaalremonditööde ja kõverate õgvenduste ehituseks. Töövõtu partner on OÜ GoTrack ja lepinguline maksumus on 16,7 miljonit eurot. Töid rahastatakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Piiriülene rongiliiklus Balti riikides on väga halb. Läti-Leedu piiri ei saa rongiga ületada ja ka Eestist Lätti ei ole otsest rongiühendust. On ainult üks päevane rongireis koos ümberistumise ja nelja tunnise ooteajaga piirijaamas, nendib Greenpeace`i koostatud uuring, milles võrreldakse Euroopa riikide lennu- ja raudteeühendusi.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.