Ehitustööd Tallinna tänavatel käivad tänavu novembri lõpuni ning kaks tosinat bussiliini on pandud ajutistele graafikutele, kooliaasta algul naasvate linlaste arvu juures see liikluses olukorda paremaks ei tee.
Ei saa salata, olukord on keeruline, ütleb Vladimir Svet.
Foto: Andras Kralla
"Ei ole mõtet varjata, et sügisel on liiklusolukord endiselt keeruline. Terve rida objekte ja ristmikke saab valmis kooliaasta alguseks, siiski palju ehitusi jätkub ka sügisel. Liikluse seisukohast on sügis kõige keerulisem periood," ütles aselinnapea Vladimir Svet teisipäeval.
Alates 1. augustist muutuvad Tallinnas mitme bussiliini numbrid ja nende liikumisteekonnad – ümberkorraldused puudutavad bussiliine nr. 5, 6, 8, 17, 17A, 35, 42, 43, 48, 67 ja 68.
Tallinna Linnatranspordi AS on alustanud bussijuhtide koolitamist erinevates liiklusolukordades paremaks toimetulekuks. Sel aastal läbivad koolituse 750 juhti ning järgmisel aastal on plaanis anda lisaõpet veel sama paljudele ühistranspordijuhtidele.
Vanasadama trammitee ehitustööde järgmise etapiga suletakse esmaspäevast, 3. juulist Narva mnt-Hobujaama-Laikmaa ristmik – sellega seoses katkeb trammiliiklus liinidel 1, 2, 3 ja 4 kuni augustikuu lõpuni. Ajutiselt suletakse ka Viru terminal ja ühistransport suunatakse ümbersõidule.
Tallinna–Tartu maantee uuel Võõbu–Mäo teelõigul töötavad muutuva teabega kiirus- ja hoiatusmärgid. Nüüdseks on alates Tallinna piirist 80-kilomeetrine Tallinna–Tartu maantee neljarajaline teelõik kaetud muutuva teabega kiirusmärkidega.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.