Kaup24 Marketplace ja Venipak loodavad koostöös vähendada logistikakulusid poole võrra
Kaup24.ee, mida haldab Baltikumi suurim e-kaubandusplatvorm PHH Group, alustas koostööd rahvusvahelise logistikaettevõttega Venipak. Koostöö aitab vähendada Eesti e-kaubandusettevõtete logistikakulusid kuni poole võrra.
Venipak kohaldab erihinnad müüjate kaupadele, mis lähevad teele keskladudesse nii kullerite kui ka pakiautomaatide kaudu.
Foto: Adas Vasiliauskas
Partnerlus hõlmab ka kontserni kuuluvaid kaubamärke 220.lv ja Pigu.lt ning hõlbustab e-poodidel kulutõhusamat juurdepääsu klientidele kogu Baltikumis, teatasid ettevõtted.
Venipak Eesti kasvatas mullu oma käivet ligi 18%, kuid sõjaga kaasnenud kütusehinna tõus kärpis rentaabluse mitu protsendipunkti madalamaks. Nõnda lõpetas ettevõte mulluse majandusaasta 1,62 miljoni euro suuruse kasumiga, mis on 2021. aastaga võrreldes üsna samas suurusjärgus.
Rahvusvaheline logistikaettevõte Venipak ostis terves Euroopas tegutseva e-kaubanduse hulgimüüja Strengholt Entertainment BV. Ligi 50 miljoni eurose käibega Hollandi ettevõte partnerid on Universal Music, Lego, L’Oreal, Disney, Mattel ja paljud teised.
Eestis pakiautomaatide võrku jõudsalt laiendav Venipak värbas Eesti turule müügidirektoriks ligi kümneaastase kaubandus- ja logistikasektori kogemusega Martten Kaldvee, kes töötas viimati Omniva müügidirektorina.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.