Kaup24 Marketplace ja Venipak loodavad koostöös vähendada logistikakulusid poole võrra
Kaup24.ee, mida haldab Baltikumi suurim e-kaubandusplatvorm PHH Group, alustas koostööd rahvusvahelise logistikaettevõttega Venipak. Koostöö aitab vähendada Eesti e-kaubandusettevõtete logistikakulusid kuni poole võrra.
Venipak kohaldab erihinnad müüjate kaupadele, mis lähevad teele keskladudesse nii kullerite kui ka pakiautomaatide kaudu.
Foto: Adas Vasiliauskas
Partnerlus hõlmab ka kontserni kuuluvaid kaubamärke 220.lv ja Pigu.lt ning hõlbustab e-poodidel kulutõhusamat juurdepääsu klientidele kogu Baltikumis, teatasid ettevõtted.
Venipak Eesti kasvatas mullu oma käivet ligi 18%, kuid sõjaga kaasnenud kütusehinna tõus kärpis rentaabluse mitu protsendipunkti madalamaks. Nõnda lõpetas ettevõte mulluse majandusaasta 1,62 miljoni euro suuruse kasumiga, mis on 2021. aastaga võrreldes üsna samas suurusjärgus.
Rahvusvaheline logistikaettevõte Venipak ostis terves Euroopas tegutseva e-kaubanduse hulgimüüja Strengholt Entertainment BV. Ligi 50 miljoni eurose käibega Hollandi ettevõte partnerid on Universal Music, Lego, L’Oreal, Disney, Mattel ja paljud teised.
Eestis pakiautomaatide võrku jõudsalt laiendav Venipak värbas Eesti turule müügidirektoriks ligi kümneaastase kaubandus- ja logistikasektori kogemusega Martten Kaldvee, kes töötas viimati Omniva müügidirektorina.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.