HHLA TK Estonia paigaldas kahe laohoone katusele päikesepaneelid
HHLA TK Estonia paigaldas sel kevadel Muuga sadamas kahe laohoone katusele päikesepaneelid, mille toodanguga on päikeselistel kuudel võimalik katta märkimisväärne osa üldkaupade terminali elektrivajadusest.
"Märtsis tööle hakanud päikesepargi tootlikkus on ligi 240 kWp ning prognooside kohaselt suudame ise toota aastas ca 240 megavatt-tundi rohelist elektrit," lausus projektijuht Arvi Lugenberg.
HHLA TK Estonia tuli eelmisel aastal kahjumist välja, kaupade ja konteinerite käitlemise mahud ja müügitulu näitasid kasvu, selgub värskest aastaaruandest.
Muuga sadamas HHLA TK Estonia terminalis võeti kasutusele uus ro-ro laevade teenindamiseks mõeldud topeltramp, mida hakkab kasutama laevafirma Eckerö Line alus MS Finbo Cargo; topeltrambi kasutuselevõtuga saab suunata senisest suuremas mahus Eesti ja Soome vahelisest kaubavahetusest välja Tallinna kesklinnas asuvast Vanasadamast.
Veebruaris ja märtsis külastasid HHLA TK Estonia terminali ajaloo suurimad Muugal sildunud ro-ro laevad, operaatori Finnlinesi laevad Finnsky, Finnbreeze ja Finneco II, millest viimase puhul on tegu ühtlasi alusega, mis sadamas viibimise ajal ei paiska õhku kasvuhoonegaase.
Kahetasandilise rambi kasutuselevõtt võimaldab lisada Muuga–Vuosaari liinile uusi väljumisi. Lisaks kaubaveoklientidele võetakse peale ka sõiduautoga reisijaid.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.