• 23.05.23, 10:10

Kullerfirmade tööpõld aina laieneb: juba kaheksa inimest kümnest ostab kaupu veebist

E-kaubanduse värske uuring toob välja, et veebipoodidest sooritab oste juba 86% Eesti elanikest, neist 74% teevad seda vähamalt kord kuus. Milliseid kaupu ja kust kõige enam ostetakse?
Veebipoest teeb oste kaheksa inimest kümnest.
  • Veebipoest teeb oste kaheksa inimest kümnest.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Eesti E-kaubanduse Liidu ja rahvusvahelise meediaagentuuri Mindshare koostöös korraldatud üle-eestilisest küsitlusest tuli välja, et 74% vastajatest ostab veebipoodidest kaupu ja teenuseid vähemalt kord kuus.

Seotud lood

Uudised
  • 17.04.23, 10:07
Pakimaht tegi esimeses kvartalis kõigi aegade rekordi
Pakiautomaatide pakimaht kasvas esimeses kvartalis koguni 14,4%, mis tähendab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga saadeti üle 400 000 paki rohkem.
Arvamused
  • 03.03.23, 11:49
Remo Kirss: kullerteenuste hinnatõus on alanud aastal vältimatu
Kullerteenuse hinnad kindlasti kasvavad käesoleval aastal ja see ei ole ajendatud vaid inflatsioonist, vaid ka äri jätkusuutlikkuse tagamiseks. Kes tänases turuolustikus püüavad vastuvoolu ujuda, seisavad silmitsi mitte lühiajaliste, vaid just pikaajaliste raskustega, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Uudised
  • 07.02.23, 10:15
E-poodleja eeldab endiselt kiiret ja soodsat tarnet
„E-kaubanduse valdkonna uuringud on näidanud, et tervelt 44% Euroopa e-poodlejatest jätavad ostu sooritamata, kui kauba saabumisele kulub liiga kaua aega ja kuni 68 % jätab ostu tegemata kõrge transpordikulu tõttu. Seega on transport üks alustalasid, mis lisaks mugavale makselahendusele aitab parandada kliendi ostukogemust e-poes,“ nentis SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht Karl Oskar Haak.
Uudised
  • 24.01.23, 10:04
Eestlased kasutavad pakiautomaate isegi rohkem kui pandeemia ajal
Eestlased tellisid möödunud aastal pakiautomaatidesse kokku ligi 12,4 miljonit pakki, mis on 2,3% rohkem kui aasta varem.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele