AS Tallink Grupp ja Irish Continental Group plc sõlmisid pikaajalise prahilepingu shuttle laeva Star prahtimiseks. Prahileping on sõlmitud 20 kuuks võimalusega lepingut pikendada 2+2 aastat ning võimalusega laev välja osta.
Tallinki reisilaev Star lahkub Eesti vetest, võimalik, et jäädavalt.
Foto: Andras Kralla
Shuttle laev Star, mis opereeris Tallinn-Helsingi liinil alates 2007. aastast, hakkab pakkuma transporditeenust Iirimaa, Ühendkuningriigi ja Prantsusmaa piirkonnas, teatab Tallink oma börsiteates. Star prahitakse ilma tehnilise ja teenindava meeskonnata.
Tallinki parvlaev Romantika oli oktoobris 2021 pärast kolme kuu pikkust „tööotsa“ Vahemerel tagasiteel kodusesse Eestisse, kui allkirjastati juba uus leping majutusteenuse pakkumiseks ÜRO kliimakonverentsil COP26. Laev pööras viimasel minutil vööri Šotimaa poole ning Tallinkile jäid vaid loetud päevad meeskonna komplekteerimiseks ja ettevalmistuseks.
Tallinki laevastiku uus lipulaev, kiire parvlaev MyStar, mis alustas opereerimist ettevõtte Tallinna-Helsingi Shuttle-liinil läinud nädalal 13. detsembril, on seitsme päevaga teinud 40 väljumist ning ühtekokku vedanud ligi 32 000 reisijat 106 riigist. Millised on olnud nende ostu-ja tarbimiseelistused?
ASi Tallink Grupp tütarettevõte Baltic SF IX Ltd. ning Kanada riigiosalusega ettevõte Marine Atlantic Inc. on jõudnud kokkuleppele reisilaeva Atlantic Vision (endine Superfast IX) prahilepingu pikendamises 18 kuu võrra, ehk kuni maini 2024, optsiooniga pikendada lepingut veel täiendava 12 kuu võrra..
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.