Rail Baltica ja Tallinna-Tartu maantee ristumine sai valmis
Liiklusele avati Assaku viadukti üks sõidusuund Tallinna-Tartu maanteel, mis tähistab tööde lõppemist tulevase Rail Baltica raudtee ja olulise liiklusmagistraali ristumisel.
Esialgu on Tallinna-Tartu maanteel avatud üks sõidusuund, järgmisel nädalal avatakse ka teine.
Ehitusleping töid teostanud AS TREV-2 Grupiga sõlmiti 2021. aasta lõpus ning ehitustööd algasid Assaku viaduktil käesoleva aasta aprillis. Tööde tellijaks on Transpordiamet. Ehitustööde lõpu ametlikuks tähtajaks on 15.10.2023, mis tähendab, et viadukt valmis algsest plaanist koguni 11 kuud kiiremini.
Väljakuulutatud hange puudutab Ülemiste ühisterminali raudteealuste kandekonstruktsioonide ehitustöid, mille tulemusel ehitatakse valmis tulevase, Linda nime kandva hakkava, terminali maa-alune korrus ja muud seotud raudteerajatised.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja uue hanke Ülemiste raudteetaristu ehitamiseks. Tegemist varasema, Ülemiste terminali ja lähiala komplekshanke esimese etapiga.
„Täna praktiliselt kõik tegelevad sellega, kuidas seda riiki vältida ja see on alles algus. Ütlen ausalt, mina ei näe, et järgmise 25 kuni 50 aasta jooksul see kõik nende kasuks tagasi pöörduks,“ nentis ETS Logisticsi juht ja omanik Aleksander Bankiir intervjuus logistikauudistele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.