• 21.04.22, 11:13

Sõda Ukrainas võib kiirendada merevaigurongi käivitamist

Ukraina soovib kasutada oma toodete ekspordiks Läänemere sadamaid, kuna sõja tõttu on Musta mere sadamad suletud. Kaupu saaks vedada peamiselt mööda raudteed, mis omakorda annaks Balti riikidele uue motivatsiooni panna lõpuks ometi käima nn merevaigurong.
Operail on valmis tegutsema: Ukraina vilja vedu Muugale annaks uue tõuke kiiremas korras merevaigurong tööle panna.
  • Operail on valmis tegutsema: Ukraina vilja vedu Muugale annaks uue tõuke kiiremas korras merevaigurong tööle panna.
  • Foto: Operail
Majandus- ja taristuminister Taavi Aas kohtus koos Läti, Leedu ja Poola transpordiministritega Ukraina transpordiministriga, et arutada võimalust luua uusi transpordikoridore, kuna Venemaa on blokeerinud Ukrainale kuuluvad Musta ja Aasovi mere sadamad.

Seotud lood

Uudised
  • 23.07.21, 11:04
Poolhaagiste vedu raudteel muutub aina reaalsemaks
Loetud päevad tagasi saabus Hollandist Kaunase ühendveoterminali esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raudteed. Läinud nädalal alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada poolhaagiseid vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
Uudised
  • 13.04.22, 12:57
Greenpeace tõmbas Operaili söeskandaali iseenda elu kaalule pannes
Greenpeace`i aktivistid blokeerisid teisipäeva pärastlõunal Hanko sadama värava ja Eesti riigifirma ASi Operail kaubarongi Soomes. Kuid lisaks sellele, et protest oli suunatud paljuski vale objekti suunas, panid aktivistid ohtu ka oma elu, heites raudteele rongi ette pikali ning takistades vedurijuhi nähtavust tossupilvedega.
Uudised
  • 01.03.22, 18:26
MKM: sanktsioonid Vene raudteefirmale kaubavaguneid veel ei seiska
Euroopa Liit on sanktsioonidega sihikule võtnud idanaabrite riigiettevõtte Venemaa Raudteed, kuid need ei peata hetkel veel Eesti ja Venemaa vahel veerevaid kaubavaguneid, kinnitas MKM Äripäevale.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele